Reis en eerste twee dagen! - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van Anouk en Aad - WaarBenJij.nu Reis en eerste twee dagen! - Reisverslag uit Anuradhapura, Sri Lanka van Anouk en Aad - WaarBenJij.nu

Reis en eerste twee dagen!

Door: anoukenaad

Blijf op de hoogte en volg Anouk en Aad

20 Juli 2012 | Sri Lanka, Anuradhapura

Lieve allemaal!

Zo even een update van ons! Woensdagavond zijn we vertrokken naar Sri Lanka! Het vliegtuig vertrok iets te laat, ongeveer om 21:45. We zaten in een nieuwe Boeing 777-300ER. Heel mooi toestel en de reis verliep voorspoedig. We kregen genoeg te eten en drinken en een eigen schermpje voor de nieuwste films! We hebben samen de film This means war gekeken, een grappige film. Ook geprobeerd te slapen maar dat lukte niet echt, hoog uit een half uurtje. Rond 5:00 uur kwamen we aan in Dubai, eerder dan verwacht! Het was toen al 41 graden buiten. Overstap verliep goed en om 8:00 vertrok het vliegtuig naar Colombo. Ook daar kwamen we makkelijk door de douane en kregen we de koffers vrij snel. De reis kon beginnen!

In de hal van het vliegveld stond een meneer op ons te wachten, hij bracht ons naar de chauffeur/gids. Hij heet Prince en is denken wij rond de 60. Hij is erg aardig en helpt ons goed op weg. De omgeving hier is prachtig. Erg tropisch, veel palmbomen! We werden naar ons eerste hotel gebracht, Camelot Beach Hotel, hier konden we een middag bij komen van de reis. 's Avonds lekker gegeten, Rice and curry en daarna lekker gaan slapen van de lange dag!

Vandaag zijn we naar Anurudhapura gereden, een flinke rit van 140 km. Met een max snelheid van 70 duurde dit vrij lang. Het rijden is al een hele belevenis! Onderweg kokosnootsap gedronken en gegeten! Bijzondere smaak maar niet vies.

Nu liggen we bij het zwembad van het Palm Green Village Hotel, een prachtig hotel met park! Ik ga snel wat foto's toevoegen. Tot gauw! XxxxxxxxxxX

• 20 Juli 2012 - 10:49

Papavaderguido:

Zo, da's leuk om te lezen allemaal. Ik hoorde van iemand van die ook via EK gevlogen had, dat je zelf via je stoel kon kijken met een camera naar beneden. Dat was erg leuk bij het overvliegen van grote steden en/of bergen. Kon dat bij jullie ook? Heel veel plezier, wij ook maar een "EAST", dat lijkt mijn fantastisch bij jullie daar!
    Be careful out there! XXXXX papamamavaderguidojacquelinemoederzusisabelleschoonvaderschoonmoeder

• 20 Juli 2012 - 14:48

Vincent:

Klinkt als een tropisch paradijs! Gaaf! Heel veel plezier en lekker veel foto's maken, ben erg benieuwd wat jullie daar allemaal gaan zien:)

• 20 Juli 2012 - 15:32

Mama Jacqueline:

Zo ik als volgend familielid wil toch ook even laten weten dat ik het fijn vind dat jullie er gezond en warmpjes bij zitten :-)Je gelooft het niet,maar ik zit nu ook buiten met een half zonnetje !Veel plezier daar en lekker genieten van al het moois !! Xxxxxx

• 20 Juli 2012 - 15:46

Oma En Opa:

Lieve kinders,dat ziet er geweldig uit.Wij hadden vroeger een klant die jaren in indonesië had gewoond en volgens hem had je pas echt de tropen gezien als je uitzicht had op zulke prachtige palmbomen,en dat hebben jullie zo te zien.Is de kamer echt zo fraai als op de foto van deze en de nog volgende ?Ben benieuwd naar alle mooie foto's die jullie mee terug brengen.Heel veel plezier,geniet van alles maar doe ook voorzichtig.Dikke knuffels van ons tweetjes.

• 21 Juli 2012 - 14:53

Mama Jozien:

Dat ziet er mooi uit !! Heerlijk zwemmen want het is wel lekker warm daar ! Mooi die natuur daar ! Ik krijg weer heimwee als ik dat zie !
    Heel veel plezier en kijk uit voor die olifanten !!xxxx

Verslag uit: Sri Lanka, Anuradhapura

Anouk en Aad

Beste lezers! Hierbij onze site waar we onze reis een aantal keer over onze reis zullen berichten! Onze reis begint vanuit Delft via Düsseldorf Airport en een tussenstop in Dubai naar Colombo (sri lanka). Op Sri Lanka maken we een rondreis van 10 dagen, vervolgens vliegen we naar Male, en komen we na een dag Dubai weer terug in Düsseldorf. (in het kort onze reis, onderstaande reis gaan we maken! http://www.fox.nl/individuele-reizen/sri-lanka/16-daagse-individuele-rondreis-sri-lanka-en-de-malediven/emirates-dusseldorf/reisinformatie Onze eerste grote reis samen, we vinden het best spannend maar we gaan er vooral van genieten! Groetjes Anouk en Aad

Actief sinds 18 Juli 2012