Laatste dag Sri Lanka op naar de Malediven! - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Anouk en Aad - WaarBenJij.nu Laatste dag Sri Lanka op naar de Malediven! - Reisverslag uit Negombo, Sri Lanka van Anouk en Aad - WaarBenJij.nu

Laatste dag Sri Lanka op naar de Malediven!

Blijf op de hoogte en volg Anouk en Aad

29 Juli 2012 | Sri Lanka, Negombo

Lieve allemaal,

Ons laatste verslag is al weer even geleden, internet lag er steeds uit hier en ik had eergisteren een mooi verslag getypt, viel m'n mobiel uit.. Verslag weg! Maar ik zal jullie even een update geven van de laatste dagen.

Vrijdag zijn we vanuit Kandy vertokken naar Negombo, onderweg hadden we nog verschillende stops. De eerste stop was bij een oude tempel gemaakt op een rots. Bijzonder was de mix tussen het boeddhisme en het hindoeïsme. Daarna een bezoek gebracht aan een theefabriek. Ook thee geproefd en gekocht natuurlijk :-). Na dit bezoek zijn de onderweg nog gestopt bij de hoogste hindoe tempel. Erg mooi gemaakt. Hierna doorgereden naar ons huidige hotel.

Gisterochtend hebben we de vissermarkt van Negombo bezocht, veel soorten vis die ze hier vangen! Hierna nog een stukje door de stad gelopen, er staan hier veel katholieke kerken. 's Middags lekker bij het zwembad gelegen.

Vandaag hebben we een boottocht gemaakt door het Dutch Cannel, een kanaal dat gebruikt werd in de tijd van de VOC. Ook voerden we door een lagune, we hebben twee verschillende soorten ijsvogels gezien! Voor hun heel ''common'' voor ons heel speciaal!! Ook hebben we veel soorten vogels gezien en verschillende varanen. Nu zijn we even terug in het hotel, en gaan we half zes naar het vliegveld. Vanavond naar de Malediven!

Ik wil papa, mama en Isa nog even een heel fijne vakantie wensen :-) die zijn gister veilig aangekomen in Chicago! Have fun guys en geef Vin een dikke zoen!

Tot gauw, veel liefs

A&A

• 29 Juli 2012 - 18:03

Oma:

Hi lieve kinders,
    Zijn of worden de komende dagen uitrustdagen of staan er weer excursies op het programma?Je schreef dat je een heel verslag had gemaakt en woeps weg was het vanwege internet problemen.Was dat soms een verslag waarin iets stond over de weesolifantjes?Jullie zouden daar nog een bezoek aan brengen maar ik heb er nog niets over vernomen,is toch wel door gegaan.Ben benieuwd wat jullie van die super de luxe Malediven vinden en daarna nog als toetje het nog superder Dubai.Dag lieverds,nog veel plezier.xxxxxx

• 29 Juli 2012 - 20:50

Papamamaisabel:

Leuk verslag À en À, jammer hè dat je dan je hele verhaal kwijt bent door een slechte internet aansluiting, maar ga vooral dor met schrijven want wij genieten van jullie verhalen. Alles gaat trouwens goed in Chicago, waren wel vanochtend om 3.35 wakker, veel plezier op dat prachtige tropische eiland, tot later! Xxxx

Verslag uit: Sri Lanka, Negombo

Anouk en Aad

Beste lezers! Hierbij onze site waar we onze reis een aantal keer over onze reis zullen berichten! Onze reis begint vanuit Delft via Düsseldorf Airport en een tussenstop in Dubai naar Colombo (sri lanka). Op Sri Lanka maken we een rondreis van 10 dagen, vervolgens vliegen we naar Male, en komen we na een dag Dubai weer terug in Düsseldorf. (in het kort onze reis, onderstaande reis gaan we maken! http://www.fox.nl/individuele-reizen/sri-lanka/16-daagse-individuele-rondreis-sri-lanka-en-de-malediven/emirates-dusseldorf/reisinformatie Onze eerste grote reis samen, we vinden het best spannend maar we gaan er vooral van genieten! Groetjes Anouk en Aad

Actief sinds 18 Juli 2012