Malediven en Dubai! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Anouk en Aad - WaarBenJij.nu Malediven en Dubai! - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Anouk en Aad - WaarBenJij.nu

Malediven en Dubai!

Blijf op de hoogte en volg Anouk en Aad

02 Augustus 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Ha lieve allemaal!

Nog even een laatste verslagje van ons! We staan nu in de rij bij de douane van Dubai, we gaan weer richting Düsseldorf.. Wat is de tijd snel gegaan en wat hebben we een indrukwekkende reis gehad. Zoveel verschillende culturen, omgevingen en eten! Wel enorm genoten. De Maldiven was zoals verwacht, net of we weer in Discovery Cove (Florida) waren. Lekker gesnorkeld, net of we in een aquarium zwommen zoveel prachtige vissen en koraal. We hebben geprobeerd onderwater foto's te maken die zijn wel aardig gelukt. Verder lekker op het strand gelegen en een beetje gelezen.

Gister aangekomen in Dubai. Het is dat we in het Midden-Oosten zitten maar het lijkt net Amerika! Om half drie hebben we de bagage gedropt en zijn we snel met de metro de stad ingegaan! Ze hebben hier zelfs Tim Hortons, net als in Canada haha. We zijn uitgestapt bij het hoogste gebouw ter wereld, de Burj Khalifa, 828 meter hoog! Te bizar om te zien. We wilden eigenlijk naar de top maar dit was allemaal al gereserveerd, dit onthouden we voor de volgende keer!! We zijn toen lekker door de Dubai Mall gaan lopen, de grootste Mall ter wereld. Alles is hier groot, groter,
grootst!! In de Mall staat het grootste aquarium ter wereld, ook dit
hebben we bezocht. Bizar zo midden in een winkelcentrum. Ook liepen we tegen een indoor schaatsbaan aan.. Ze hebben hier alles! Buiten was het trouwens 44 graden, lekker temperatuurtje dus!

Nou wij gaan door de douane. Tot in Nederland, waar we zaterdag weer zullen zijn. Morgen blijven we nog een dagje bij Jozien en Maarten, misschien even Düsseldorf in.

Dikke kus van ons! XxxxX

• 02 Augustus 2012 - 15:41

Mamapapaisabelvincent:

Wij zijn net wakker en leuk om jullie verhaal gelijk te lezen. Wat een mooie foto's! En Dubai..... Da's ook erg leuk zeg! Nu de terugvlucht en worden jullie door Maarten en Jozien opgehaald? Take care, till later! Xxxxxx-van ons!

Verslag uit: Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Anouk en Aad

Beste lezers! Hierbij onze site waar we onze reis een aantal keer over onze reis zullen berichten! Onze reis begint vanuit Delft via Düsseldorf Airport en een tussenstop in Dubai naar Colombo (sri lanka). Op Sri Lanka maken we een rondreis van 10 dagen, vervolgens vliegen we naar Male, en komen we na een dag Dubai weer terug in Düsseldorf. (in het kort onze reis, onderstaande reis gaan we maken! http://www.fox.nl/individuele-reizen/sri-lanka/16-daagse-individuele-rondreis-sri-lanka-en-de-malediven/emirates-dusseldorf/reisinformatie Onze eerste grote reis samen, we vinden het best spannend maar we gaan er vooral van genieten! Groetjes Anouk en Aad

Actief sinds 18 Juli 2012